Нагорний, Євген ІгоровичНагорный, Евгений ИгоревичNahornyi, Yevhen Ihorovych2016-11-102016-11-102016Нагорний, Є.І. Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару [Текст] / Є.І. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 173-174.0000-0003-0756-8398http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47566У сучасних умовах, розвиток вітчизняного підприємницького сектору повинен базуватися на інноваційних засадах, в першу чергу через створення, виготовлення і успішну реалізацію нової або вдосконаленої продукції. Причому її створення повинно бути не одноразовим актом, а має стати постійним і повторювальним процесом.ukcneновий товарновый товарnew productінноваційна політикаинновационная политикаinnovation policyмаркетингова модельмаркетинговая модельmarketing modelмаркетингове тестуваннямаркетинговое тестированиеtest marketingМісце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товаруTheses