Яненко, Ярослав ВасильовичЯненко, Ярослав ВасильевичYanenko, Yaroslav Vasylovych2018-07-202018-07-202018Яненко Я. В. Радіореклама як чинник соціалізації / Я. В. Яненко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників. – Суми : Сумський державний університет, 2018. – С. 458–4610000-0003-2468-6636http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68098У роботі визначено соціалізаційні особливості сучасної радіореклами. Проаналізовано інструменти соціалізаційного впливу радіореклами на цільову аудиторію.В работе определены социализационные особенности современной радиорекламы. Проанализированы инструменты социализационного влияния радиорекламы на целевую аудиторию.The socialization features of modern radio advertising are defined in the work. The instruments of the socialization influence of radio advertising on the target audience are analyzed.ukcneрадіорадиоradioрадіорекламарадиорекламаradio advertisingсоціалізаціясоциализацияsocializationРадіореклама як чинник соціалізаціїРадиореклама как фактор социализацииRadio advertising as a factor in socializationTheses