Омельченко, Юлія ВалеріївнаОмельченко, Юлия ВалерьевнаOmelchenko, Yuliia Valeriivna2014-11-072017-05-172014-11-072017-05-172014Чала Ю.В. Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вірішення / Ю.В. Чала // Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. – Одеса, 2014. – Т. 19. – Вип. 1/1. - С. 70-79.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52729У статті наведений аналіз теоретичних аспектів впровадження міжнародної реклами та просування товарів на нові ринки споживачів. Визначено сутність та основні завдання міжнародної реклами товарів та послуг. Проаналізовано основні проблеми, що виникають під час реалізації реклами на міжнародному рівні. Виокремлено основні загальні та специфічні проблеми міжнародної реклами, що створюють перешкоди для її просування. Наведено приклади виникнення специфічних труднощів міжнародної реклами в різних країнах світу. В рамках визначених особливих проблем зовнішньої реклами запропоновано основні способи їх вирішення.The article offers an analysis of the theoretical aspects of the implementation of international advertising and promotion of products to new markets of consumers. The essence and the main task of the international advertising goods and services. The basic problems encountered during the implementation of advertising internationally. Author determined the basic general and specific problems of international advertising, creating obstacles to its progress. Examples of occurrence of specific international problems of advertising in different countries. Within certain particular problems of outdoor advertising provides the main ways to solve them.ukcneрекламаміжнародна рекламаконкуренціяinternational advertisingadvertisingcompetitionСпецифічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вирішенняSpecific difficulties in international advertising and recommendation to address them.Article