Кужур, Олександра СесиліяKuzhur, Oleksandra SesyliiaХоменко, І.О.2024-02-152024-02-152023Кужур О С.., Хоменко І. О. Теоретичні основи взаємодії з клієнтами у бізнес-середовищі // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 204-207.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94732Взаємодія з клієнтами в системі менеджменту організації є ключовим елементом успішного бізнесу. Ефективне взаємодію з клієнтами може поліпшити їхнє задоволення, збільшити лояльність та сприяти збільшенню прибутку.Interaction with customers in the organization's management system is a key element of a successful business. Effective customer interaction can improve customer satisfaction, increase loyalty, and contribute to increased profits.ukinc10бізнес-середовищеbusiness environmentвзаємодія з клієнтамиinteraction with customersзадоволення потребfulfilling of needsТеоретичні основи взаємодії з клієнтами у бізнес-середовищіTheses