Сагер, Людмила ЮріївнаСагер, Людмила ЮрьевнаSaher, Liudmyla YuriivnaСигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov OleksiivnaКолесник, А.А.2020-03-262020-03-262018Сагер, Л.Ю. Інтерактивні методи навчання як інструмент маркетингу освітніх послуг [Текст] / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида, А.А. Колесник // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2018. – № 4. – С. 13-24. – DOI: 10.21272/ 1817-9215.2018.4-2.0000-0002-5628-54770000-0002-0319-8070https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76988У статті здійснено аналіз поширених форм взаємодії студентів та викладачів. Наведено їх сутнісну характеристику. Визначено переваги інтерактивних методів навчання, значимість та можливості застосування. Здійснено систематизацію інтерактивних методів навчання з точки зору доцільності застосування як інструменту маркетингу освітніх послуг. Визначено, що ринкове позиціонування закладів вищої освіти має грунтуватися на використанні їхніх переваг та їх відповідності вимогам споживача освітніх послуг.The article analyzes common forms of interaction between students and teachers. Their essential characteristics are given. Advantages of interactive teaching methods, importance and possibilities of application are determined. The systematization of interactive teaching methods has been carried out in terms of the expediency of using it as a tool for marketing educational services. It has been determined that the market positioning of higher education institutions should be based on taking advantage of their ad vantages and their compliance with the requirements of the consumer`s educational services.ukcneосвітапослугимаркетингметодиeducationservicesmarketingmethodsІнтерактивні методи навчання як інструмент маркетингу освітніх послугArticle