Школа, Вікторія ЮріївнаШкола, Виктория ЮрьевнаShkola, Viktoriia YuriivnaБуднік, Т.В.2011-10-132011-10-132008Буднік, Т.В. Теоретико-методологічні аспекти оцінки ефективності рекламної діяльності підприємств малого бізнесу [Текст] / Т.В. Буднік, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 35-36.0000-0002-3037-4690http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18678ukcneрекламаadvertisementТеоретико-методологічні аспекти оцінки ефективності рекламної діяльності підприємств малого бізнесуTheses