Божкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaІлляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia Serhiivna2011-02-282011-02-282009Божкова, В.В. Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу [Текст] / В.В. Божкова, Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №2. — С.117-122.0000-0002-1557-3819http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3375Запропоновано систему управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Розкрито її основні аспекти та принципові відмінності від існуючих систем управління. Запропоновано ієрархію принципів в рамках даної системи управління. Удосконалено механізм управління підприємства за рахунок його адаптації до концепції інноваційного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3375Предложено систему управления предприятием на основании инновационного маркетинга. Раскрыто ее основные аспекты и принципиальные отличия от существующих систем управления. Предложена иерархия принципов в рамках данной системы управления. Усовершенствован механизм управления предприятия за счет его адаптации к концепции инновационного маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3375ukcneінноваціяинновацияinnovationмаркетингмаркетингmarketingмотиваціямотивацияmotivationпідприємствопредприятиеenterpriseресурсиресурсыresourcesспоживачпотребительconsumerСутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингуArticle