Кравченко, Олена ВолодимирівнаКравченко, Елена ВладимировнаKravchenko, Olena Volodymyrivna2011-02-182017-07-072011-02-182017-07-072008Кравченко, О. В. Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством [Текст] / О. В. Кравченко // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України : зб. наук. праць НАНУ. – Львів, 2008. – Вип. 6 (74). – С. 102-110.0000-0001-5927-8814http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56653Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його основні етапи. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновки щодо можливостей його подальшого використання в Україні.In this article is examined of the Essence and basic stages of benchmarking. Is analysed of the foreign and own experience of the use of benchmarking. Done subsequent conclusions about possibility of his use in Ukraine.ukcneбенчмаркінгконкуренціяеталонаналізbenchmarkingcompetitionstandardanalysisМожливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємствомPossibilities of the use of benchmarking as instrument of activating of management by an enterpriseArticle