Белокур, С.А.2017-12-112017-12-112017Белокур, С.А. Який вплив має міжнародний маркетинг на розвиток міжнаціональних відносин? [Текст] / С.А. Белокур ; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 233-235.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64860Міжнародний маркетинг – система планування, реалізації, контролю та аналізу заходів по впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до її умов на фірмі, яка здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні; це «вища математика» маркетингу. На відмінно від інших видів маркетингу, міжнародний маркетинг має певні особливості. Ці особливості виникли внаслідок співпраці з іншими країнами, які мають свою специфіку зовнішніх ринків, особливості економічного, політико-правового, соціального та культурного середовища.ukcneміжнародний маркетингмеждународный маркетингinternational marketingміжнародна діяльністьмеждународная деятельностьinternational activityміжнародний бізнесмеждународный бизнесinternational businessЯкий вплив має міжнародний маркетинг на розвиток міжнаціональних відносин?Theses