Міцура, Олена ОлексіївнаМицура, Елена АлексеевнаMitsura, Olena OleksiivnaЛетюга, Ю.Р.2013-11-042013-11-042013Міцура, О.О. Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування [Текст] / О.О. Міцура, Ю.Р. Летюга // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 120-121.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718Велика кількість виробників продукції, товарних марок та власників патентів та винаходів, поза сумнівом, підсилює ринкову конкуренцію і, відповідно, вимагає від компаній постійних зусиль по розвитку своїх брендів. Одним з варіантів підтримки актуальності бренду є його диференціація. В нинішніх умовах, коли створювати відмінні особливості бренду власними силами важко і практично неможливо або дуже дорого, компанії можуть скористатися співпрацею з іншим брендом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718ukcneко-брендингco-brandingторгова маркаторговая маркаtrade markКо-брендинг: сутність, види та умови застосуванняTheses