Пімоненко, Тетяна ВолодимирівнаПимоненко, Татьяна ВладимировнаPimonenko, Tetiana VolodymyrivnaЛюльов, Олексій ВалентиновичЛюлев, Алексей ВалентиновичLiulov, Oleksii Valentynovych2020-10-232020-10-232019Пімоненко, Т.В. Менеджмент зелених інвестицій: маркетингові інструменти [Текст] / Т.В. Пімоненко, О.В. Люльов // Економіка: реалії часу. - 2019. - № 1(41). - С. 50-56. - DOI: 10.5281/zenodo.3241306.0000-0001-6442-36840000-0002-4865-7306https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80346У статті авторами проаналізовано основні передумови розвитку концепції маркетингу зелених інвестицій. Так, визначено, що наявні екологічні, економічні, соціальні та політичні конфлікти, а також нестача фінансових ресурсів потребує залучення додаткових інвестицій в економіку країни на реалізацію індикативних цілей сталого розвитку. Авторами систематизовано основні параметри зелених інвестицій та їх стейкхолдерів з метою їх врахування при формуванні системи маркетингових інструментів ринку зелених інвестицій. Визначено, що маніпуляція принципом публічності у поєднанні з промоцією бренду «зелений» недобросовісними стейкхолдерами провокує поширення псевдо маркетингового інструменту – грінвошинг (greenwashing). На основі традиційної маркетингової концепції 8Р та враховуючі специфіку продукту-зелені інвестиції авторами було сформовано систему сучасних маркетингових інструментів ринку зелених інвестицій.The paper deals with the analysis of the main preconditions to develop the concept of green investments marketing. Thus, the authors justified that current ecological, economic, social and political conflicts, as well as lack of financial resources, require to attract the additional investments to the national economy for the implementation of the indicators of sustainable development goals. The authors systematized the main parameters of green investments and their stakeholders in order to consider them during forming the system of marketing instruments for the green investment market. In the paper, the authors proved that manipulation of the publicity principle among stakeholders of the green investment market provoked the spreading of greenwashing. Based on the traditional 8P marketing concept and taking into account specificity of green investments, the authors developed a system of modern marketing instruments for the green investment market.ukcneмаркетингmarketingінвестуванняинвестированиеinvestingзелені інвестиціїзеленые инвестицииgreen investmenіміджимиджimageзацікавлена стороназаинтересованная сторонаstakeholderМенеджмент зелених інвестицій: маркетингові інструментиArticle