Бондаренко, Алла ФедорівнаБондаренко, Алла ФедоровнаBondarenko, Alla Fedorivna2011-02-242017-04-272011-02-242017-04-272005Бондаренко, А. Ф. Маркетингові дослідження як інноваційна передумова формування ефективної маркетингової стратегії банку [Текст] / А. Ф. Бондаренко // Вісник Української академії банківської справи. - 2005. - № 1.- C. 58-65.0000-0002-8439-1787http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51866У роботі досліджуються головні напрямки формування ефективної маркетингової стратегії банку. Вивчається доцільність маркетингових досліджень у діяльності банківської установи. Розглядається необхідність формування і удосконалення елементів комплексу маркетингу в сучасних умовах інноваційної політики банку.The article considers the most important ways to develop the effective marketing strategies for banks. An importance of the marketing researches is evaluated regarding the banking institutions. Necessity of establishing and enhancing the element of marketing mix under the resent conditions of the innovations policy of bank.В работе исследуются основные направления формирования эффективной маркетинговой стратегии банка. Изучается целесообразность маркетинговых исследований в деятельности банковского учреждения. Рассматривается необходимость формирования и совершенствования элементов комплекса маркетинга в современных условиях инновационной политики банка.ukcneінформаційні дослідженняинформационные исследованияinformation researchesкомплекс маркетингукомплекс маркетингаcomplex of marketingстратегія банкустратегия банкаbank strategyинновацииінноваціїinnovationsМаркетингові дослідження як інноваційна передумова формування ефективної маркетингової стратегії банкуMarketing researches as an innovative precondition of forming the effective marketing bank strategyМаркетинговые исследования как инновационная предпосылка формирования эффективной маркетинговой стратегии банкаArticle