Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychХижняк, М.О.2013-10-182013-10-182013Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 200-212.0000-0001-9977-2294http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469Статтю присвячено поглибленню маркетингових підходів до туристичної діяльності в Україні, що на сьогодні ще не досягла сучасного рівня. Визначено основні складові туристичного продукту, проведено порівняння сильних та слабких сторін, а також відповідних можливостей та загроз, запропоновано підходи до створення та надання туристичних послуг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469Статья посвящена углублению маркетинговых подходов к туристическим услугам в условиях Украины, что на сегодня ещё не достигли современного мирового уровня. Определены основные составляющие туристического продукта, проведено сравнение сильных и слабых сторон, а также соответствующих возможностей и угроз, предложены подходы к созданию и предоставлению туристических услуг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469This study is devoted to the improvement of marketing approaches to tourist services in Ukraine, which are not at the high level yet. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469ukcneтуристичні послугитуристические услугиtourist servicesтуристичний маршруттуристический маршрутtourist routeисторический туризмісторичний туризмhistorical tourismtourist marketingмаркетинг туризмумаркетинг туризматуристичне агентствотуристическое агентствоtourist agencyМаркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах УкраїниМаркетинговые подходы к предоставлению туристических услуг в условиях УкраиныMarketing approaches to tourist services in UkraineArticle