Бреус, О.С.Івашова, Надія ВасилівнаИвашова, Надежда ВасильевнаIvashova, Nadiia Vasylivna2016-01-212016-01-212015Бреус, О.С. Аналіз бренду «РetroSoroka» [Текст] / О.С. Бреус, Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 287-288.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43624В сьогоднішніх умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже він є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг на майбутнє перед іншими виробниками за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Для того щоб дати оцінку будь-якому бренду, необхідно визначити цільову аудиторію продукції, проаналізувати конкурентів та ситуацію на ринку, оцінити позиціонування бренду і т.д.ukcneбрендbrandвиробникизготовительАналіз бренду «РetroSoroka»Theses