Божкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaСагер, Людмила ЮрьевнаSaher, Liudmyla YuriivnaСагер, Людмила Юріївна2011-03-032011-03-032010Божкова, В.В. Соцiально-вiдповiдальний бiзнес як один iз напрямкiв полiпшення iмiджу вiтчизняних суб`єктiв господарювання [Текст] / В.В. Божкова, Л.Ю. Сагер // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №1. — С.145-153.0000-0002-1557-38190000-0002-5628-5477http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3534У статті проаналізовано суть та напрямки впровадження соціально-відповідального бізнесу, напрямки та фактори розвитку даного виду діяльності у вітчизняних умовах, проведено аналіз переваг та недоліків від соціально-відповідальної поведінки компаній як для них самих, так і для держави та суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3534В статье проанализировано суть и направления внедрения социально-отвественного бизнеса, направления и факторы развития данного вида деятельности в отечественных условиях, проведен анализ преимуществ и недостатков от социально ответственного поведения компаний как для них самих, так и для государства и общества. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3534cneбізнесбизнесBusinessсоціальна відповідальністьсоциальная ответственностьSocial ResponsibilityСоціально-відповідальний бізнес як один із напрямків поліпшення іміджу вітчизняних суб’єктів господарюванняArticle