Kniazieva, T.V.2020-05-262020-05-262014Kniazieva T.V. Localization in the management of international ecological policy [Internet source] / T.V. Kniazieva // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. – 2014. – № 1.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77655У статті сформульована необхідність інтегрованого еколого-економічного управління, що будується на принципах загального менеджменту, реалізація якого забезпечує інтеграцію екологічних пріоритетів в систему управління підприємствами; розглянуто структури організації оперативних функцій суб'єктів господарювання в системі еколого-економічного управління, на цій основі відособлено екологічну проблему і розглянуто методи її вирішення на оперативному рівні управління підприємством; обгрунтовано місце, завдання і функції екологічного маркетингу в системі інтегрованого еколого-економічного управління та сформульовано комплекс екологічного маркетингу, що є основою використання екологічного чинника для підвищення конкурентоспроможності товарів і підприємств в цілому.В статье сформулирована необходимость интегрированного эколого- экономического управления, что строится на принципах общего менеджмента, реализация которого обеспечивает интеграцию экологических приоритетов в систему управления предприятиями; рассмотрены структуры организации оперативных функций субъектов хозяйствования в системе эколого-экономического управления, на этой основе обособлена экологическая проблема и рассмотрены методы ее решения на оперативном уровне управления предприятием; обосновано место, задачи и функции экологического маркетинга в системе интегрированного эколого-экономического управления и сформулирован комплекс экологического маркетинга, что является основой использования экологического фактора для повышения конкурентоспособности товаров и предприятий в целом.The article stated the need for integrated ecological-economical management that is based on principles of general management, the implementation of which enables the integration of ecological priorities in business management; examined the organizational structure of business entities operating functions in the system of economical-economical management, on this basis is separate ecological problem and the methods of its solution at the operational level of enterprise management; reasonably place the tasks and functions of ecological marketing in integrated ecological-economical management and set forth a range of ecological marketing, which is the basis of using ecological factors to improve the competitiveness of products and businesses in general.encneекологізація господарської діяльностіеколого-економічне управлінняекологічний менеджментекологічний маркетингекологічно стале підприємництвоэкологизация хозяйственной деятельностиэколого-экономическое управлениеэкологический менеджментэкологический маркетингэкологически устойчивое предпринимательствоgreening of household activityecological-economical managementecological managementecological marketingecologically sustainable entrepreneurshipLocalization in the management of international ecological policyЛокалізація в управлінні міжнародною екологічною політикоюЛокализация в управлении международной экологической политикойArticle