Приступа, Людмила НикодимівнаПриступа, Людмила НикодимовнаPrystupa, Liudmyla NykodymivnaКириченко, Наталія МиколаївнаКириченко, Наталия НиколаевнаKyrychenko, Nataliia MykolaivnaПсарьова, Валентина ГригорівнаПсарева, Валентина ГригорьевнаPsarova, Valentyna Hryhorivna2017-12-112017-12-112017Приступа, Л.Н. Особливості викладання в системі післядипломної освіти лікарів [Текст] / Л.Н. Приступа, Н.М. Кириченко, В.Г. Псарьова // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 59.0000-0001-6890-272X0000-0002-6454-9831http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64821Медичні кадри є найбільш значущою складовою системи охорони здоров’я. Потреба у висококваліфікованих фахівцях сприяє зміні концепції і підвищенню ефективності викладання при проведенні циклів підвищення кваліфікації лікарів. Нажаль, лекційно-семінарська система з використанням пояснювально-ілюстрованого методу викладання домінує дотепер. Тоді як проблему навчання зрілої людини необхідно розглядати згідно теорії навчання дорослих – андрагогіки, що реалізує найдавнішу форму навчання: вчимося не для школи, а для життя. Сформована особистість ставить перед собою конкретні цілі навчання в отриманні нових професійних знань і прагне самостійності, самореалізації і самоуправління, та не може навчатися за допомогою традиційних педагогічних технологій. Одним із прийомів сучасної післядипломної освіти є метод діалогу, який можна використати у формі лекції-діалогу, лекції-дослідження або семінару-дискусії.ukcneпіслядипломна медична освітапоследипломное медицинское образованиеpostgraduate medical educationлекція-діалоглекция-диалогlecture-dialogueвикладанняпреподаваниеteachingОсобливості викладання в системі післядипломної освіти лікарівTheses