Коваленко, А.С.2020-08-272020-08-272020Коваленко, А.С. Інтернет-маркетинг підприємства малого бізнесу (на прикладі салону краси) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / А.С. Коваленко; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2020. - 63 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79300Маркетингова діяльність салону краси. Дипломна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – салон краси «ПП Коваленко» У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси . Досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, SWOT-аналіз, визначення лояльності клієнтів за допомогою анкетування. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії, запропоновано заходи зі просування салону краси в Інтернеті.ukcneмаркетингmarketingкомплекс маркетингукомплекс маркетингаmarketing complexконкурентоспроможністьконкурентоспособностьcompetitivenessмаркетингове середовищемаркетинговая средаmarketing environmentІнтернет маркетингИнтернет маркетингInternet marketingІнтернет-маркетинг підприємства малого бізнесу (на прикладі салону краси)Bachelous paper