Сигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSygyda, Liubov Oleksiivna2012-10-182012-10-182012Сигида, Л.О. Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 31-38.0000-0002-0319-8070http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134У статті виділено учасників маркетингового каналу розподілу продукції. Виокремлено окремі варіанти проведення стимулювання посередників виробником. Запропоновано етапи процесу стимулювання посередників у маркетинговому каналі. Визначено методи проведення стимулювання в маркетингових каналах традиційної та інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134В статье определены участники маркетингового канала распределения продукции. Выделены отдельные варианты проведения стимулирования посредников производителем. Предложены этапы процесса стимулирования посредников в маркетинговом канале. Определены методы проведения стимулирования в маркетинговых каналах традиционной и инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134In article participants of distribution marketing channel are defined. Variants of manufacturer stimulation carrying out are separated. Stages of stimulation process in marketing channel are offered. Methods of stimulation carrying out in marketing channels of traditional and innovative production are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134ukcneмаркетинговий каналучасник маркетингового каналумотиваціястимулюванняметод стимулюваннямаркетинговый каналучастник маркетингового каналамотивациястимулированиеметод стимулированиямаркетинговый каналучастник маркетингового каналамотивациястимулированиеметод стимулированияmarketing channelparticipant of marketing channelmotivationstimulationmethod of stimulationСтимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління нимиArticle