Лук’янова, Юлія МиколаївнаЛукьянова, Юлия НиколаевнаLukianova, Yuliia Mykolaivna2022-12-062022-12-062022Лук’янова Ю. М. Маркування товару: від міждисциплінарних до лінгвістичних досліджень // Сучасні дослідження з іноземної філології. Мовознавство. 2022. № 3-4. С.114-130. DOI: https://doi.org/10.32782/2617-3921.2022.21-22.114-130https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90223У статті обгрунтовується можливість розгляду сукупності елементів маркування товарів як цілісного та зв’язного тексту, для якого характерна певна структура. Розглядається типова інваріантна композиційна структура маркування товару. Робиться спроба пошуку спільних рис між маркуванням товарів та текстами в трактуванні, прийнятому в межах лінгвістики та семіотики.В статье обосновывается возможность рассмотрения совокупности элементов маркировки товаров как целостного и связного текста, для которого характерна определенная структура. Рассматривается типичная инвариантная композиционная структура маркировки товара. Предпринимается попытка поиска общих черт между маркировкой товаров и текстами в трактовке, принятой в рамках лингвистики и семиотики.The article substantiates the possibility of considering the set of elements of goods marked as a holistic and coherent text, which is characterized by a certain structure. The author considers a typical invariant compositional structure of goods marking and attempts to search for common features between the goods marking and texts in the interpretation accepted within the framework of linguistics and semiotics.ukinc10маркування товарівмаркировка товаровgoods markingкомпозиційна структураcompositional structureструктурністьstructuringтекстtextупаковкаpackagingпакувальна рекламаpackvertisingМаркування товару: від міждисциплінарних до лінгвістичних дослідженьGoods marking: from interdisciplinary to linguistic researchArticle