Яцун, А.О.2025-07-172025-07-172025Яцун А. О. Особливості та корекція тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Т. Б. Тарасова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 103 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99930Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей та корекції тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості. Здійснено аналіз суттєвих аспектів тривожності та соціальної фрустрованості у студентів. Під час проведення дослідження було використано методику «Діагностика рівня соціальної фрустрованості» Вассермана Л. (адаптація Бойка В.) та методику «Шкала оцінки рівня реактивної (ситуативної) та особистісної тривожності» Спілбергера Ч. (адаптація Ханіна Ю.). Для обробки результатів використовувалися методи математичної статистики, а саме: описова статистика, коефіцієнт варіації, однофакторний дисперсійний аналіз, коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона. Було розглянуто взаємозв’язок показників тривожності та соціальної фрустрованості та встановлена його наявність.The qualification work is devoted to the study of the features and correction of anxiety of students with different levels of social frustration. The analysis of the essential aspects of anxiety and social frustration of students have been conducted. During the study, the methods «Diagnosis of the level of social frustration» by Wasserman L. (adaptation by Boiko V.) and The Spielberger-Hanin anxiety test. To process the results, mathematical statistics methods were used, namely: descriptive statistics, coefficient of variation, one-factor analysis of variance, Pearson’s correlation coefficient. The relationship between anxiety and social frustration indicators was considered and its presence was established.ukcneтривожністьсоціальна фрустрованістьстудентипрограма корекціїкогнітивно-поведінкова терапіяanxietysocial frustrationstudentscorrecting programcognitive-behavioral therapyОсобливості та корекція тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованостіBachelous paper