Васильєва, Тетяна АнатоліївнаВасильева, Татьяна АнатольевнаVasylieva, Tetiana AnatoliivnaЛєонов, Сергій ВячеславовичЛеонов, Сергей ВячеславовичLieonov, Serhii ViacheslavovychМакаренко, Інна ОлександрівнаМакаренко, Инна АлександровнаMakarenko, Inna OleksandrivnaSirkovska, N.2018-02-012018-02-012017Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspects [Текст] = Розкриття інформації зі сталого розвитку як інструмент маркетингових комунікацій компаній зі стейкхолдерами: маркетингові, соціальні та економічні аспекти / T. Vasilieva, S. Lieonov, I. Makarenko, N. Sirkovska // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 350-357. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-310000-0001-5639-30080000-0003-0635-79780000-0001-7326-5374http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66348In the context of the inability of the traditional corporate reporting paradigm to meet the stakeholders need, the new sustainability accounting paradigm and sustainability disclosure information as its communication tool has a number of marketing, social and economic benefits. It brings particular importance to attracting financing for innovative development and innovation activities of companies. The analysis of peculiarities Ukrainian companies sustainability reporting testifies the initial stage of its formation. At the same time, the authors underline the increase of companies’ innovation potential with more transparent sustainability reporting, which takes into account socio-ecological and economic aspects of activity and meets the needs of stakeholders in the current conditions.В умовах неспроможності традиційної парадигми корпоративної звітності задовольнити запити стейкхолдерів, нова парадигма обліку сталого розвитку та її комунікаційний інструмент – розкриття інформації зі сталого розвитку мають ряд маркетингових, соціальних та економічних переваг. Особливого значення воно набуває для залучення фінансування інноваційного розвитку та інноваційної діяльності компаній. Проведений аналіз особливостей поширення звітності зі сталого розвитку серед українських компаній засвідчує початковий етап її становлення. При цьому підвищення їх інноваційного потенціалу автори вбачають за рахунок більш прозорої звітності зі сталого розвитку, яка враховує соціо-еколого-економічні аспекти діяльності та відповідає запитам стейкхолдерів у сучасних умовах.В условиях несостоятельности традиционной парадигмы корпоративной отчетности удовлетворить запросы стейкхолдеров, новая парадигма учета устойчивого развития и ее коммуникационный инструмент – раскрытые информации по устойчивому развитию имеют ряд маркетинговых, социальных и экономических преимуществ. Особое значение оно приобретает в формировании основы для привлечения финансирования инновационного развития и инновационной деятельности компаний. Проведенный анализ особенностей распространения отчетноти по устойчивому развитию среди украинских компаний свидетельствует о начальном этапе ее становления. Повышение инновационного потенциала компаний авторы видят за счет более прозрачной отчетности по устойчивому развитию, которая учитывает социо-эколого-экономические аспекты деятельности и соответствует запросам стейкхолдеров в современных условиях.encnemarketingreporting on sustainable developmentaccounting for ESG-criteriasustainable developmentinnovation developmentstakeholdermarketing communicationsмаркетингзвітність зі сталого розвиткуоблік за ESG-критеріямисталий розвитокінноваційний розвитокстейкхолдеримаркетингові комунікаціїотчетность по устойчивому развитиюучет по ESG-критериямустойчивое развитиеинновационное развитиестейкхолдерымаркетинговые коммуникацииSustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspectsРозкриття інформації зі сталого розвитку як інструмент маркетингових комунікацій компаній зі стейкхолдерами: маркетингові, соціальні та економічні аспектиРаскрытие информации по устойчивому развитию как инструмент маркетинговых коммуникаций со стейкхолдерами, маркетинговые, социальные и экономические аспектыArticle