Летуновська, Наталія ЄвгенівнаЛетуновская, Наталия ЕвгеньевнаLetunovska, Nataliia YevhenivnaКадуріна, С.В.2020-12-102020-12-102020Летуновська Н. Є., Кадуріна С. В. Використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємства молочної галузі // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених імені професора Балацького О.Ф. Суми : СумДУ, 2020. С. 284-286.0000-0001-8207-9178https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80940У тезах авторами пропонуються інструменти щодо просування торгової марки виробника молочної галузі Сумського регіону. Вказані конкретні засоби масової інформації, перелік рекламних заходів, доречні соціальні мережі тощо для використання у маркетинговій комунікаційній діяльності типового підприємства.В тезисах авторы предлагают инструменты для продвижеия торговой марки производителя молочной отрасли Сумского региона. Перечислены конкретные средства массовой информации, рекламные мероприятия, умеcтные социальные сети и т.д. для использования в маркетинговой коммуникационной деятельности типичного предприятия.In the abstracts, the authors propose tools for promoting the brand of the dairy industry producer in the Sumy region. Specific mass media, a list of advertising events, relevant social networks, etc. for use in the marketing communication activities of a typical enterprise are indicated.ukcneневизначеністьнеопределенностьuncertaintyпідприємство молочної галузіпредприятие молочной отраслиdairy industry enterpriseмаркетингова комунікаціійна діяльністьмаркетинговая коммуникационная деятельностьmarketing communication activitiesприхильність споживачівприверженность потребителейcustomer loyaltyВикористання сучасних інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємства молочної галузіTheses