Мельник, Юлія МиколаївнаМельник, Юлия НиколаевнаMelnyk, Yuliia Mykolaivna2016-02-012016-02-012015Мельник, Ю.М. Вибір інноваційної стратегії розвитку підприємства на засадах маркетингу [Текст] / Ю.М. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 250-252.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43939Розроблення інноваційної стратегії розвитку, такої яка містить певні елементи новизни та розкриває нереалізований потенціал підприємства (чи іншого досліджуваного об’єкта), або стратегії управління інноваціями, такої яка стосується власне формування, створення, впровадження, виробництва, комерціалізації та просування нововведень викликає багато дискусійних питань стосовно розмежування (або узгодження) цих двох ключових категорій та формування відповідного методологічного інструментарію.ukcneінноваційна стратегіяинновационная стратегияinnovation strategyрозвиток підприємстваразвитие предприятияenterprise developmentВибір інноваційної стратегії розвитку підприємства на засадах маркетингуTheses