Сигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov Oleksiivna2014-11-102014-11-102013Сигида, Л.О. Функціональні складові маркетингового каналу [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 257-258.0000-0002-0319-8070http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37547Маркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Їх вибір є одним із першочергових завдань, що стоять перед його керівництвом. Адже від правильного вибору залежить, чи вчасно споживачі отримають продукцію, чи відповідної якості, чи за встановленою ціною; чи отримає підприємство очікуваний прибуток. Особливо гостро необхідність вибору маркетингових каналів постає у випадках, коли прийнято рішення про виведення підприємством на ринок абсолютно нового товару, який недоцільно розповсюджувати через існуючі канали; коли потрібно змінювати учасників каналів або збутову стратегію підприємства тощо. При виборі маркетингового каналу важливо прийняти рішення про його структуру і форму.ukcneмаркетинговий каналмаркетинговый каналmarketing channelтоваровиробниктоваропроизводительcommodity producerФункціональні складові маркетингового каналуTheses