Яненко, Ярослав ВасильовичЯненко, Ярослав ВасильевичYanenko, Yaroslav Vasylovych2022-07-112022-07-112022Яненко Я. В. Рекламний флаєр як сучасна поліграфічна продукція // Science of XXI century: development, main theories and achievements : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 1), June 24, 2022. Helsinki, Republic of Finland : European Scientific Platform. P. 89-91.0000-0003-2468-6636https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88510В роботі визначено особливості рекламного флаєра як сучасної поліграфічної продукції. Класифіковано рекламні флаєри за їх найважливішими характеристиками.В работе определены особенности рекламного флаера как современной полиграфической продукции. Классифицированы рекламные флаеры по их важнейшим характеристикам.The paper defines the features of an advertising flyer as a modern printing product. Advertising flyers are classified according to their most important characteristics.ukcneфлаєрфлаерflyerполіграфіяполиграфияpolygraphyдрукована рекламапечатная рекламаprint advertisingРекламний флаєр як сучасна поліграфічна продукціяAdvertising flyer as a modern printing productTheses