Росохата, Анна СергіївнаРосохатая, Анна СергеевнаRosokhata, Anna Serhiivna2014-11-072014-11-072014Росохата, А.С. Визначення пріоритетності та перспективності напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства [Текст] / А.С. Росохата // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 150-152.0000-0001-6944-1515http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37533Сучасний стереотип ефективного управління підприємством ґрунтується на твердженні, що одним із головних інструментів ведення бізнесу є застосування у своїй діяльності інновацій, які у будь-якому випадку матимуть позитивний ефект для господарювання підприємства в майбутньому. Поряд із цим значна кількість науковців мають дещо іншу думку. Доцільно зауважити, що лише ті інновації у будь-якій своїй формі можна назвати успішними для діяльності підприємства, котрі задовольняють основну ціль підприємницької діяльності – максимізацію прибутку.ukcneпромислове підприємствопромышленное предприятиеindustrial enterpriseінноваційний розвитокинновационное развитиеinnovative developmentуправлінняуправлениеmanagementВизначення пріоритетності та перспективності напрямів інноваційного розвитку промислового підприємстваTheses