Бистро, Т.В.2024-12-242024-12-242024Бистро Т. В. Технологія розвитку життєстійкості вчителів через толерантність до невизначеності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2024. 97 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97590Кваліфікаційна робота здобувача магістерського рівня вищої освіти присвячена дослідженню технології розвитку життєстійкості вчителів через підвищення толерантності до невизначеності. У роботі визначено підходи до розуміння життєстійкості, проаналізовано її структурні компоненти та вплив толерантності до невизначеності на розвиток цієї якості у педагогів. Досліджено психологічні особливості професійної діяльності вчителів, а також чинників, які сприяють підвищенню життєстійкості в умовах професійної невизначеності.ukcneжиттєстійкістьтолерантність до невизначеностіпрофесійна діяльність вчителівемоційна саморегуляціятренінгкогнітивно-поведенковий підхідпрофесійний стресадаптаціяособистісний розвитокresiliencetolerance to uncertaintyprofessional activity of teachersemotional self-regulationtrainingcognitive-behavioral approachprofessional stressadaptationpersonal developmentТехнологія розвитку життєстійкості вчителів через толерантність до невизначеностіMasters thesis