Бондаренко, Алла ФедорівнаБондаренко, Алла ФедоровнаBondarenko, Alla FedorivnaПахненко, О.М.2013-03-012017-11-202013-03-012017-11-202012Бондаренко, А.Ф. Вибір менеджменту маркетингової стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємства [Текст] / А.Ф. Бондаренко, О.М. Пахненко // Менеджмент: розвиток, теорія та практика : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – Луганськ : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2012. – С. 105-106.0000-0002-8439-1787http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63684В сучасних умовах інтернаціоналізації, глобалізації важливо забезпечити конкурентоспроможність вітчизняного виробника на зовнішньому ринку.ukcneмаркетингова стратегіямаркетинговая стратегияmarketing strategyменеджментmanagementВибір менеджменту маркетингової стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємстваSelecting management marketing strategy in international business activityTheses