Тимохіна, Яна ОлександрівнаТимохина, Яна АлександровнаTymokhina, Yana Oleksandrivna2013-12-242013-12-242013Тимохіна, Я.О. Відповідність видів маркетингових комунікацій рівням управління [Текст] / Я.О. Тимохіна // Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луганськ, 28-29 березня 2013 р. - Луганськ: Видавництво СНУ ім. В. Даля, 2013. - С. 109-112.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33481У статті доповнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за функціональною ознакою та запропоновано схему відповідності видів маркетингових комунікацій рівням управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33481В статье дополнена классификация инструментов маркетинговых коммуникаций по функциональному признаку и предложена схема соответствия видов маркетинговых коммуникаций уровням управления. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33481In the article classification of marketing communication tools is supplemented for functional characteristics and the scheme of accordance types of marketing communications to management level is proposed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33481ukcneмаркетингові комунікаціїкласифікаціярівень управліннямаркетинговые коммуникацииклассификацияуровень управленияmarketing communicationsclassificationlevel of governmentВідповідність видів маркетингових комунікацій рівням управлінняTheses