Троян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia Yuriivna2011-11-152011-11-152006Троян, М.Ю. Аналіз особливостей сучасних рекламних кампаній суб'єктів каналів товароруху [Текст] / М.Ю. Троян // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 83-84.0000-0003-3094-9906http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20357ukcneрекламаadvertisingтоварообігcommodity circulationтоварооборотАналіз особливостей сучасних рекламних кампаній суб'єктів каналів товарорухуTheses