Соколова, І.В.2011-04-212017-06-272011-04-212017-06-272006Соколова, І.В. Особливості реалізації прагматичної настанови інформаційно-рекламних текстів розгорнутого типу [Текст] / І.В. Соколова // Вісник СумДУ. - 2006. - Том 1.– № 11(95). - С. 110-116.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56216Стаття надає результати аналізу лексико-семантичної структури фнормаційно-рекламних текстів розширеного типу. Робляться висновки, що лексико-семантична структура ІРТ містить термінологічні елементи, а також стилітично марковані лексичні одиниці, функціонування яких спрямоване на реалізацію прагматичної настанови доного типу текстів.The article represents results of analysis of lexical and semantic structure of extended informational and advertising type of texts. It is concluded that IAT's lexical and semantic structure contains terminological elements as well as stylistically marked lexical units aimed at fulfilling the pragmatic purpose of the text type.ukcneлінгвістика текступрагматична настановаадресатінформаціно-рекламний текстinformational and advertising textaddresseetext linguisticspragmatic purposeОсобливості реалізації прагматичної настанови інформаціїно-рекламних текстів розгорнутого типуPeculiarities of realization of Pragmatic Purpose of Extended Informational-Advertising TextsArticle