Божкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaТимохіна, Яна ОлександрівнаТимохина, Яна АлександровнаTymokhina, Yana Oleksandrivna2013-12-242013-12-242013Божкова, В.В. Використання новітніх інструментів просування у діяльності промислових підприємств [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна / Перспективи розвитку економіки в ринкових умовах: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Мукачево, 15-16 березня 2013 року. - Мукачево: Мукачівський державний університет, 2013. – С. 132-134.0000-0002-1557-3819http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480У статті досліджено можливості використання нестандартних інструментів маркетингових комунікацій промисловими підприємствами в частині їх інтеграції за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480В статье исследована возможность использования нестандартных инструментов маркетинговых коммуникаций промышленными предприятиями в части их интеграции по видам. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480This paper researches the possibility of using non-standard tools of marketing communications by industrial enterprises in terms of their integration by types. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480ukcneінтегровані маркетингові комунікаціїновітні інструментиATLBTLTTLкласифікаціяинтегрированные маркетинговые коммуникацииновейшие инструментыклассификацияintegrated marketing communicationsnewest toolsclassificationВикористання новітніх інструментів просування у діяльності промислових підприємствArticle