Лєонов, Сергій ВячеславовичЛеонов, Сергей ВячеславовичLieonov, Serhii ViacheslavovychЛасукова, А.С.2013-01-112017-11-202013-01-112017-11-202012Лєонов, С.В. Маркетингова складова концепції корпоративної соціальної відповідальності банку [Текст] / С.В. Лєонов, А.С. Ласукова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції (27-29 вересня 2012 р.). — Суми : Папірус, 2012. — С. 315-317.0000-0001-5639-3008http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63657Поширення концепції корпоративної соціальної відповідальності в світі обумовлене стрімким погіршенням стану оточуючого середовища (природні катаклізми, забруднення наземних та підземних вод, забруднення повітря, незадовільний стан екологічних систем в цілому та ін.), зростанням проблем соціального (бідність, безробіття та ін.), а економічного характеру. Переосмислення суб’єктами господарювання характеру своєї діяльності, зміна філософії ведення бізнесу спонукає до врахування соціальних аспектів в межах своєї діяльності.ukcneсоціально-етичний маркетингсоциально-этический маркетингsocial and ethical marketingкорпоративна соціальна відповідальністькорпоративная социальная ответственностьcorporate social responsibilityМаркетингова складова концепції корпоративної соціальної відповідальності банкуThe marketing component of the concept of corporate social responsibility of the bankTheses