Цимбаренко, С.С.2019-10-022019-10-022019Цимбаренко, С.С. Аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.030504 - економіка підприємства / С.С. Цимбаренко; наук. керівник О.В. Шкарупа. - Суми: СумДУ, 2019. - 35 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74485У роботі було наведене теоретичне обґрунтування сутності конкурентоспроможності підприємства, розглянуті рівні та етапи впровадження системи управління конкуренто-спроможністю підприємства, проблеми та перспективи, досліджено систему управління конкурентоспроможністю ТОВ «BRAMA». У рамках результатної концепції потенціал підприємства може розглядатися як здатність господарської системи освоювати, переробляти ресурси для задоволення суспільних потреб і створення певного результату. Оцінка його величини в цьому випадку полягає у визначенні максимальної кількості благ, які підприємство здатне виробити за умов даної кількості, якості та структури ресурсів. Процес формування потенціалу підприємства є одним з напрямків його економічної стратегії і передбачає створення й організацію системи ресурсів і компетенцій таким чином, щоб результат їхньої взаємодії був фактором успіху в досягненні стратегічних, тактичних і оперативних цілей діяльності підприємства. Потенціал підприємства можна визначити як можливості систем и ресурсів і компетенції) підприємства створювати результат для зацікавлених осіб за допомогою реалізації бізнесів-процесів. Правильно вибрана програма підвищення конкурентноспросожності підприємства, окреслює найраціональніший шлях, найпродуктивніші способи досягнення мети, забезпечує підприємству вибір перспективних видів діяльності, високий попит на його продукцію (послуги), вигідну, нерідко унікальну позицію на ринку.ukcneконкурентоспроможністьконкурентоспособностьcompetitivenessпотенціалпотенциалpotentialпідприємствопредприятиеenterpriseАналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємстваBachelous paper