Gritsenko, Y.2016-09-142016-09-142016Gritsenko, Y. Innovative advertising technologies on the basis of the hologram and interactive communication [Текст] / Y. Gritsenko; EL Adviser N.M. Usenko // With Foreign Languages to Mutual Understanding, Better Technologies and Ecologically Safer Environment : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та викладачів лінгвістичного навчально-методичного центру кафедри іноземних мов, м. Суми, 24 березня 2016 р. / Відп. за вип. Г.І. Литвиненко. - Sumy : Sumy State University, 2016. - P. 121.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46124Advertisement has been appearing in the life of consumers since prehistoric times, but I suggest with the development of this sector becoming more difficult to attract people‘s attention to the advertised product. Today any advertisement does not communicate with people but people talk to advertising.encneadvertisingрекламаinnovative technologiesінноваційні технологіїинновационные технологииhologramголограмаголограммаinteractive communicationінтерактивне спілкуванняинтерактивное общениеInnovative advertising technologies on the basis of the hologram and interactive communicationTheses