Павленко, Руслан МиколайовичЛітнарович, Руслан МиколайовичLitnarovych, Ruslan MykolaiovychЛитнарович, Руслан НиколаевичПавленко, Руслан НиколаевичPavlenko, Ruslan Mykolaiovych2011-01-292011-01-292010Павленко Р. М. Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.Науковий керівник Р.М. Літнарович. МЕГУ, Рівне, 2010, -86 с.УДК 519.876.5http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2739On the basis of results of pedagogical experiment the mathematical model of dependence of quality of handing over is built to examination in the ball system on the scale of ECST (Y) and results of questionnaire of students after handing over to examination (X1,X2,X3,X4,X5,X6,X7,X8) as multiple regression on the method of leastsquares. Middle quadratic errors which over are brought to set rationed are generated in this work, the disfigured model is built, counterbalanced on the method of leastsquares. There are more credible values of coefficients And multiple regression of approximating mathematical model. The estimation of exactness is done and summarizings are given conclusions. The method of statistical tests of Monte Karlo is applied enabled to conduct large-scale researches and collect large statistics. For students and graduate students of pedagogical institutes of higher.На основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (У) і результатів анкетування студентів після здачі екзамену (Х1,Х2,Х3,Х4,Х5,Х6,Х7,Х8) у вигляді множинної регресії по способу найменших квадратів. В даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів А множинної регресії апроксимуючої математичної моделі. Робиться оцінка точності і даються узагальнюючі висновки. Застосований метод статистичних випробовувань Монте Карло дав можливість провести широкомасштабні дослідження і набрати велику статистику. Для студентів і аспірантів педагогічних вузів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2739ukcneматематична модельбазова дисциплінанаукова школаметод Монте Карломатематическая модельбазовая дисциплинанаучная школаметод Монте Карлоmathematical modelbase disciplinescientific schoolmethod of Monte KarloПобудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.Book