Сигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov Oleksiivna2013-11-262013-11-262013Сигида, Л.О. Функціональні складові маркетингового каналу [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 вересня 2013 року). – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2012. – С. 257-258.0000-0002-0319-8070http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133Маркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Вибір маркетингових каналів неможливий без детального аналізу та розроблення його складових. Їх вбачається доцільним визначати на основі дослідження функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133Маркетинговые каналы распределения являются связующими звеньями между товаропроизводителем и потребителями продукции. Выбор маркетинговых каналов невозможен без детального анализа и разработки его составляющих. Их представляется целесообразным определять на основе исследования функций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133ukcneмаркетинговий каналскладовіфункціїсинергетичний ефектмаркетинговый каналсоставляющиефункциисинергетический эффектФункціональні складові маркетингового каналуTheses