Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena Anatoliivna2018-02-092018-02-092017Біловодська, О.А. Роль і значення маркетингової політики розподілу в забезпеченні успіху підприємств на ринку [Текст] / О.А. Біловодська // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції м. Суми, 22-26 травня 2017 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 14.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66537Економічно обґрунтована й ефективна політика розподілу підприємства безпосередньо впливає на всі маркетингові рішення. Так, наприклад, політика ціноутворення залежить від того, здійснюється розподіл продукції напряму споживачам чи через посередників, а товарна політика – своєчасного забезпечення ресурсами для виготовлення конкурентоспроможної продукції. Крім того, визначення методів дистрибуції передбачає формування довгострокових партнерських відносин з іншими ринковими контрагентами, дозволяє вчасно визначати та враховувати потреби і запити споживачів, що сприяє посиленню ринкових позицій на рівні окремої організації, а також галузі й держави в цілому.ukcneтоварна політикатоварная политикаcommodity policyмаркетингова політика розподілумаркетинговая политика распределенияmarketing distribution policyРоль і значення маркетингової політики розподілу в забезпеченні успіху підприємств на ринкуTheses