Липівець, В.В.Чуланова, Галина ВалеріївнаЧуланова, Галина ВалериевнаChulanova, Halyna Valeriivna2017-04-272017-04-272016Липівець, В.В. Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей) /В.В.Липівець, Г.В.Чуланова// Сучасна філологія: тенденції та пріоритети розвитку: міжнародна науково-практична конференція (27-28 травня 2016 р.) – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2016. – С.104-1080000-0001-9961-0308http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51857Сучасний комунікативний простір тяжіє до тенденції все більшого застосування та поширення паралінгвістичних засобів інформації у сфері реклами. Безперечно, такі зміни привертають увагу на науковців та вчених, адже комплексне дослідження рекламних текстів передбачає поетапне вивчення вербальних та паралінгвістичних компонентів, які формують єдине ціле та комплексно впливають на реципієнта.ukcneкреолізований тексткреолизованый текстcreolized textрекламний текстрекламный текстadvertisingЛексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей)Theses