Троян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia Yuriivna2011-03-102011-03-102006Троян, М.Ю. Порівняльний аналіз засобів просування інновацій на споживчому та промисловому ринках [Текст] / М.Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №2. — С. 217 - 221.0000-0003-3094-9906http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3642В роботі виявлені основні відмінності промислового та споживчого ринків, виокремлено складові ринків відповідно до концепції маркетингу відносин, проаналізовано відносну важливість засобів просування на цих ринках. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3642В работе выявлены основные отличия промышленного и потребительского рынков, выделены составляющие рынков в соответствии с концепцией маркетинга отношений, проанализирована относительная важность средств продвижения на этих рынках. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3642ukcneінноваціїинновацииinnovationспоживчий ринокпотребительский рынокconsumer marketпромисловий ринокпромышленный рынокindustrial marketмаркетинг відносинмаркетинг отношенийrelationship marketingПорівняльний аналіз засобів просування інновацій на споживчому та промисловому ринкахArticle