Ілляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia Serhiivna2011-12-252011-12-252007Ілляшенко Н.С. Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Вісник Хмельницького національного університету. Т.3. – 2007. - №6. – с. 137-139.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372Розглянуто основні різновиди маркетингу, викладено їх сутність та запропоновані нові їх визначення, досліджено сфери їх застосування. Проаналізовано спільні та відмінні риси перелічених різновидів. Викладено сутність запропонованої автором нової концепції ведення бізнесу – інноваційного маркетингу. На основі аналізу двох основних складових концепції інноваційного маркетингу проведена класифікація сучасних різновидів маркетингу, і, спираючись на цю класифікацію, зроблена спроба об’єднати ці різновиди в цю нову концепцію, ще раз доводячи її існування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372ukcneкласифікаціямаркетингВизначення сутності та відмінностей різновидів маркетингуArticle