Глазько, М.С.Чуланов, К.В.2018-03-312018-03-312018Глазько, М.С. Стилістичні особливості рекламних текстів (на матеріалі реклами автомобілів) [Текст] / М.С. Глазько, К.В. Чуланов; наук. кер. Г.В. Чуланов // Перекладацькі інновації: матеріали VІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2018 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 141-143.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67349Реклама за останні роки набула популярності не лише в бізнес індустрії, але й у повсякденному суспільному житті. Реклама має потужний вплив на свідомість читача, а тому справляється зі своєю основною функцією – стимулювання бажання купувати продукт чи послугу. Такого ефекту маркетологи досягають за допомогою влучних образних висловів, які характерні для рекламного стилю. Щоб привернути увагу глядача, зацікавити його в покупці творці реклами вдаються до використання стилістичних фігур, які швидко закарбовуються в пам’яті глядачів та створюють особливий емоційний вплив.ukcneрекламний текстрекламный текстadvertising textанафорианафорыanaphoraепіфориэпифорыepiphoresСтилістичні особливості рекламних текстів (на матеріалі реклами автомобілів)Theses