Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychНагорний, Євген ІгоровичНагорный, Евгений ИгоревичNahornyi, Yevhen IhorovychNikonets, M.2018-01-152018-01-152017Teletov, A. Innovative approaches in marketing studies of industrial and technology production [Текст] / A. Teletov, I. Nagornyi, M. Nikonets // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 57-66.0000-0001-9977-22940000-0003-0756-8398http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65930It was considered the complex of market researches of the industrial enterprise, including: the formulation of research objectives in accordance with the existing problem, foundation of method of obtaining data selection, analysis of features of collecting information for industrial and technology products, processing of results and the development of management actions. Complex of researches relates to the development and production, the study of consumer behavior, intermediaries, suppliers and other contractors of the industrial enterprise. It was conducted the analysis of micro- and macroenvironment of marketing and assessment of the competitiveness of one of the basic products for the success of industrial products producer in the market on the example of the concern «Nicmas».Розглянуто комплекс маркетингових досліджень промислового підприємства, що містить: формулювання цілей дослідження, відповідно до існуючої проблеми, обґрунтування вибору методу отримання даних, аналіз особливостей збирання інформації для виробничо-технічної продукції, обробку результатів та вироблення управлінських впливів. Комплекс досліджень стосується розроблення та виробництва продукції, вивчення поведінки споживачів, посередників, постачальників сировини та інших контрагентів промислового підприємства. Проведено аналіз маркетингового мікро- і макросередовища та оцінку конкурентоспроможності одного з базових видів продукції для забезпечення успіху виробника на ринку промислових товарів на прикладі концерну «Nicmas».Рассмотрен комплекс маркетинговых исследований промышленного предприятия, который содержит: формирование целей исследования в соответствии с существующей проблемой, обоснование выбора метода получения данных, анализ особенностей сбора информации для производственно-технической продукции, обработку результатов и выработку управляющих воздействий. Комплекс исследований касается разработки и производства продукции, изучения поведения потребителей, посредников, поставщиков сырья и других контрагентов промышленного предприятия. Проведены анализ маркетинговой микро- и макросреды и оценка конкурентоспособности одного из базовых видов продукции для обеспечения успеха производителя на рынке промышленных товаров на примере концерна «Nicmas».encnemarketing researchesindustrial marketingb-to-b marketingB2B marketingengineeringindustrial and technical productionmarketing innovationsmarketing of innovationsмаркетингові дослідженняпромисловий маркетингb-to-b маркетингB2B маркетингмашинобудуваннявиробничо-технічна продукціяінновації в маркетингумаркетинг інноваціймаркетинговые исследованияпромышленный маркетингмашиностроениепроизводственно-техническая продукцияинновации в маркетингемаркетинг инновацийInnovative approaches in marketing studies of industrial and technology productionІнноваційні підходи в маркетингових дослідженнях виробничо-технічної продукціїИнновационные подходы в маркетинговых исследованиях производственно-технической продукцииArticle