Шевчук, С.В.2020-08-262020-08-262020Шевчук, С.В. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / С.В. Шевчук; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 38 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79281Актуальність теми роботи Конкурентоспроможність підприємства це важлива складова ринкової економіки, в якій поєднуються можливість та ефективність адаптації підприємства до різних умов ринку. Адаптація підприємств до конкурентного середовища проходить у процесі комплексного аналізу діяльності конкурентів, власного ринкового потенціалу. Сьогодні маркетингова діяльність виступає вагомим чинником в формуванні конкурентоспроможності підприємства на ринку. Метою бакалаврського дослідження є теоретичне обґрунтування напрямків удосконалення маркетингової конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Завдання роботи: визначити мету, принципи, напрями маркетингової діяльності підприємства; дослідити складові механізму управління маркетинговою діяльністю; визначити роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства; оцінити господарську та маркетингову діяльність підприємства; запропонувати напрями удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві. Об’єктом дослідження є напрямки забезпечення ефективної маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах господарювання. Предметом дослідження є теоретичні та методичні розробки шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження – загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, структурно-логічний аналіз, метод класифікацій, методи аналізу та синтезу, метод порівняння, графічний та табличний методи. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію та напрямки удосконалення маркетингової діяльності щодо конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта». Практична значущість дослідження. В роботі представлене власне дослідження маркетингової конкурентоспроможності компанії «Нова Пошта», розроблені опросники та анкети для респондентів.ukcneмаркетингова діяльність підприємствамаркетинговая деятельность предприятияmarketing activities of the enterpriseконкурентоспроможністьконкурентоспособностьcompetitivenessінструменти маркетингуинструменты маркетингаmarketing toolsконкуренціяконкуренцияcompetitionкомплекс маркетингукомплекс маркетингаmarketing complexМаркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта"Bachelous paper