Красуля, Алла ВікторівнаКрасуля, Алла ВикторовнаKrasulia, Alla ViktorivnaШвіндіна, Ганна ОлександрівнаШвиндина, Анна АлександровнаShvindina, Hanna Oleksandrivna2021-01-042021-01-042020Красуля А. В., Швіндіна Г. О. Міжнародне колаборативне онлайн навчання: нова парадигма вищої освіти // Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. конф. з актуальних проблем філології у ВНЗ галузевого спрямування, м. Київ, 20-21 листоп. 2020 р. Київ, 2020. С. 170–173.0000-0003-2048-18790000-0003-0883-8361https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81442У матеріалі схарактеризовано сутність та окреслено організаційно-методичні засади міжнародного колаборативного онлайн навчання, обґрунтовано доцільність застосування принципів дигітальної педагогіки для розвитку міжкультурних фахових компетентностей та формування цифрових навичок, подано приклад ефективного впровадження віртуальної мобільності у Сумському державному університеті у форматі сертифікованих курсів академмобільності за типом "Глобальний віртуальний клас" для студентів та викладачів.В материале охарактеризована сущность и намечены организационно-методические основы международного колаборативного онлайн обучения, обоснована целесообразность применения принципов дигитальной педагогики для развития межкультурных профессиональных компетенций и формирования цифровых навыков, приведен пример эффективного внедрения виртуальной мобильности в Сумском государственном университете в формате сертифицированных курсов академмобильности по типу "Глобальный виртуальный класс" для студентов и преподавателей.The paper focuses on the essence and outlines the organizational and methodological foundations of Collaborative Online International Learning; substantiates the feasibility of applying the principles of digital pedagogy for the development of intercultural professional competencies and digital skills; gives an example of effective implementation of certified virtual academic mobility in the format of a Global Virtual Classroom for Sumy State University students and teachers.ukcneколаборативне навчанняколлаборативное обучениеcollaborative learningвіртуальна мобільністьвиртуальная мобильностьvirtual mobilityміжкультурна компетентністьмежкультурная компетентностьintercultural competenceдигітальна педагогікадигитальная педагогикаdigital pedagogyглобальний віртуальний класглобальный виртуальный классGlobal Virtual ClassroomМіжнародне колаборативне онлайн навчання: нова парадигма вищої освітиTheses