Литовченко, Ірина ЛьвівнаЛитовченко, Ирина ЛьвовнаLіtovchеnкo, Iryna Lvivna2012-02-082012-02-082011Литовченко І.Л. Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств / І.Л. Литовченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 88-94.2218-4511http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081Пропонуються методологічні принципи дослідження територіальної диференціації економіки України за комплексом показників, які відображають інноваційний розвиток. На її основі запропоновано типізацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища з метою ефективної діяльності вітчизняних промислових підприємств в умовах переходу до інформаційної економіки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081Предложены методологические принципы исследования территориальной дифференциации экономики Украины по комплексу показателей, которые отображают инновационное развитие. На ее основе предложена типизация административных областей для оценки потенциала формирования Интернет-среды с целью эффективной деятельности отечественных промышленных предприятий в условиях перехода к информационной экономике. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081The territorial differentiation of economy of Ukraine was researched with the help of the complex of indexes which represent innovative development. On its basis it was offered classification of administrative areas for the estimation of potential typification of Internet-environment with the purpose of effective activity the domestic industrial enterprises in the conditions of the informative economy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081ukcneмаркетингові дослідженняІнтернет-середовищеІнтернет-маркетингпромислові підприємствамаркетинговые исследованияИнтернет-средаИнтернет-маркетингпромышленные предприятияmarketing researchesInternet-environmentInternet-marketingindustrial enterprisesДослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємствИсследование Интернет-среды Украины для маркетинговой деятельности промышленных предприятийThe research of Ukrainian Internet-environment for the marketing activity of industrial companiesArticle