Міцура, Олена ОлексіївнаМицура, Елена АлексеевнаMitsura, Olena OleksiivnaШевченко, О.Ю.2013-10-282013-10-282013Міцура, О.О. Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок [Текст] / О.О. Міцура, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 42-43.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597У сучасних умовах мінливих запитів споживачів, новітніх технологій та гострого конкурентного оточення виживання компанії залежить від того наскільки уміло вона розробляє і впроваджує на ринок нові товари чи послуги. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597ukcneторгова маркаторговая маркаtrade markлокальний риноклокальный рынокlocal marketдіяльність підприємствадеятельность предприятияenterprise activityСтратегія виведення нової торгової марки на локальний ринокTheses