Гордієнко, Віта ПавлівнаГордиенко, Вита ПавловнаGordiienko, Vita PavlivnaДадашев, Б.А.2011-02-232017-11-142011-02-232017-11-142008Дадашев, Б.А. Особливості викладання дисципліни «Регіональна економіка» [Текст] / Б.А. Дадашев, В.П. Гордієнко // Шляхи удосконалення підготовки фахівців для фінансової системи відповідно до вимог Болонського процесу : тези доповідей Міжнародної науково-методичної конференції. – Одеса : ОІФ УДУФМТ , 2008. – С. 36 – 38.0000-0003-4205-0842http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63104Впровадження ідей Болонської декларації у навчальний процес Державного вищого навчального закладу “Українська академія банківської справи Національного банку України” з 2006 року обумовлено принципами державної політики, спрямованої на Європейську інтеграцію, а також інноваційними процесами, які відбуваються у системі вищої освіти. Як показує досвід європейських країн, реалізувати положення Болонської декларації досить складно, адже необхідно зруйнувати стереотипи і шаблони існуючої системи освіти, яка має значні досягнення. Тому перед викладачами Академії постало завдання зберегти елементи власних конкурентних переваг і примножити їх кращими надбаннями світової практики. Тільки за таких умов наші випускники будуть конкурентоспроможними на ринку праці. Відповідно до вимог кредитно-модульної системи в Академії з кожної дисципліни вже розроблені розгорнуті робочі навчальні програми і методичне забезпечення, яке спрямоване на посилення ролі самостійної роботи студентів, удосконалення педагогічних методик та впровадження активних та інтерактивних технологій навчання. Не є винятком у цьому зв’язку і дисципліна “Регіональна економіка”, яка у відповідності до нової освітньо- професійної програми підготовки бакалавра за напрямком 0501 – “Економіка і підприємництво” вивчається студентами першого курсу.ukcneрегіонрегионregionнавчальна дисциплінаучебная дисциплинаacademic disciplineстудентистудентыstudentsОсобливості викладання дисципліни «Регіональна економіка»Theses