Псарьова, Валентина ГригорівнаПсарева, Валентина ГригорьевнаPsarova, Valentyna Hryhorivna2021-11-222021-11-222021Псарьова В.Г. Використання елементів гейміфікації в симуляції як новий інструмент у викладанні медичних дисциплін // Scientific and pedagogic internship «Innovative strategies for the development of medical education in Ukraine and EU countries» : Internship proceedings, February 8 – March 19, 2021. Lublin : «Baltija Publishing», 2021. Р. 56-60.0000-0001-6890-272Xhttps://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86193Дистанційне навчання повністю не замінює спілкування наживо, але має свої переваги. Гейміфікація завжди передбачає прийняття обдуманого рішення, мотивує, активізує увагу, запам’ятовування, інтерес, сприйняття і мислення. Використання елементів гейміфікації в симуляції, як новий інструмент у викладанні медичних дисциплін надає значних переваг: 1) можливість зробити процес вивчення матеріалу цікавим і різнобарвним; 2) матеріал запам’ятовується без зайвих вольових зусиль; 3) додаткові емоції підвищують рівень запам’ятовування; 4) краща мотивація студентів; 5) можливість постійного моніторингу прогресу студента.ukcneгейміфікаціягеймификацияgamificationмедична симуляціямедицинская симуляцияmedical simulationВикористання елементів гейміфікації в симуляції як новий інструмент у викладанні медичних дисциплінTheses